Pokud chce firma uspět, musí najít způsob, jak se v konkurenčním prostředí výrazně odlišit. Nejde jen o skvělý produkt nebo službu. Mnohdy k tomu může pomoci i něco tak „obyčejného“ jako je firemní oblečení. A tady přichází na řadu umění vyšívání na firemní textil.
To byl případ společnosti Galileo Corporation, která pomáhá s digitalizací samospráv od webových stránek, mobilních aplikací přes digitální úřední desky až po elektronickou spisovou službu. Hledali způsob, jak svou značku víc přiblížit lidem mimo virtuální svět. A potřebovali partnera, který pochopí jejich potřebu a promění „obyčejný“ firemní merch v kvalitní, pohodlné a praktické oblečení, které se bude líbit zákazníkům i zaměstnancům. Jak jsme to udělali?
Jak vznikala nová kolekce
Celá spolupráce vznikla na základě obnoveného kontaktu mezi naším jednatelem Liborem Křížem a ředitelem firmy Galileo Corporation prostřednictvím LinkedIn. Oprášili tak komunikaci, kterou vedli před několika lety, kdy jsme pro tuto firmu vyšívali logo na firemní polokošile.
Slovo dalo slovo, náš obchodní zástupce se spojil s marketingovým oddělením firmy Galileo a poptávka byla na světě. Znovu se mělo jednat o firemní polokošile, trička a mikiny. Tentokrát jsme se ale chtěli naplno držet znění claimu naší firmy: Kříž, spol. s r. o. – textil s nápadem.
Výběr materiálu
Začali jsme výběrem toho nejvhodnějšího textilu. Pánské work-casual kolekce mívají obecně pár věcí společných: kladou důraz na kvalitu, funkčnost a jednoduchý, čistý design. Zákazník dostal na výběr z několika variant triček, polokošil i mikin a zakrátko bylo jasné, jaký textil do zakázky použijeme:
- kvalitní polokošile značky Stanley Stella,
- velmi oblíbená a vyzkoušená trička sportovnějšího střihu od značky Malfini
- a kvalitní fleecové mikiny s vysokou gramáží.
A pak už byl prostor pro to se kreativně vyřádit. Úkol zněl jasně: vytvořit oblečení, které bude mluvit za jejich značku a vyjádří podstatu jejich týmu – kreativních programátorů, designerů a analytiků.
Důmyslná hra s detaily – vyšívání na textil
Jakmile jsme měli materiál schválený, přišel na řadu design a technologie zdobení. Jelikož zákazník neměl úplně jasnou představu o tom, jak by to mělo/mohlo vypadat, dostali jsme jeho plnou důvěru a v podstatě volnou ruku.
Díky kreativitě našeho grafika jsme mohli zákazníkovi nakonec nabídnout hned několik grafických návrhů. Ty respektovaly „týmové“ barvy a vycházely z podkladů v logomanuálu firmy. Ve společnosti Galileo si pohodlně vybrali pro firemní trička a polokošile design s jednoduchým zdobením ve formě malé výšivky a kreativního tisku na přední straně. Malou a větší výšivku na přední a zadní straně pak zvolili pro fleecové firemní mikiny.
Firemní merch, který dělá parádu
Po schválení designu jsme se dali do vyšívání na textil a výsledek stojí opravdu za to. Všechno se nám totiž podařilo sladit k dokonalosti a spokojenosti klienta.
„Velice rádi bychom poděkovali společnosti Kříž s.r.o. za realizaci naší zakázky a kvalitní zpracování triček na základě předložení naší vizuální identity.
Chtěli bychom zvlášť ocenit profesionální přístup a kreativní řešení společnosti, jejich skvělou a bezproblémovou spolupráci a dodržení stanovených termínů.
Po distribuci triček a mikin na jednotlivá oddělení jsme se setkali s velmi pozitivními ohlasy od našich kolegů z týmu Galileo. Výsledek splnil naše očekávání a služby společnosti můžeme jen doporučit.“
Ing. Radka Mrňáková
Asistentka ekonomického oddělení Galileo Corporation