Skip to main content

Dnešní konkurenční prostředí je plné výzev. Ať už jste malý podnikatel, nebo vedete velkou firmu, pravděpodobně se potýkáte s otázkou, jak vytvořit silnou firemní identitu a kulturu, která bude vyčnívat nad konkurencí. A jedním z řešení může být něco, co by vás možná ani nenapadlo – firemní oblečení. Jak využít potenciál zdobeného textilu naplno?

Estetický dojem hraje prim

První dojem je v mnoha ohledech rozhodující. Doba, kdy se firemní tričko hodilo leda tak na okopávání zahrady, je pryč. Firemní oblečení by mělo být nejen praktické a pohodlné (o tom bude řeč dál), ale také dobře vypadat. Jedině tak může zafungovat i jako efektivní reklamní nástroj pro propagaci společnosti.

Promyšlený design, barvy a logo odpovídající firemní identitě – tak se má prezentovat firemní brand. Nemusí to být jen obyčejný kus látky. Je to vaše značka, je to příběh, který sdílíte se světem.

Praktické tipy, podle kterých snadno vyberete ten správný typ firemního oblečení

Fantazii se meze nekladou a pokud jde o firemní oblečení, tam už to naštěstí platí také. Při jeho výběru se tak nemusíte držet při zemi – kromě reklamních triček umíme obrandovat logem nebo heslem i polokošile, mikiny, šátky, čepice, nebo třeba ručníky…

Samozřejmě vždy bereme v potaz zaměření firmy – ve špinavé výrobě si na límečky nepotrpí a spíš budete potřebovat větší množství triček, klidně i z levnějšího materiálu, zatímco v IT firmě udělá nejlepší službu kvalitní polokošile s výšivkou.

Volba materiálu záleží na vícero faktorech specifických pro každou profesi. A dobře zvolený materiál je alfou a omegou úspěchu. Protože tričko s naprosto „božím potiskem“, ale z nepříjemného materiálu, nikdo nosit nebude. V kanceláři budete chtít sedět v něčem pohodlném a lehkém, v čem se nezpotíte. Ve výrobě zase budete během podzimu a zimy rádi za triko s pořádnou gramáží. Nebo za montérky ideálně z pevné a odolné látky odolávající opakovanému praní a opotřebení. A za kapsy a reflexní prvky hned dostanete pár plusových bodů.

Potisk nebo výšivka? Toť otázka

I tady samozřejmě umíme poradit. A i tady platí, že hodně záleží na tom, kam to bude. Obecně můžeme říct, že potisk textilu (pokud bude jen malé logo) je vhodný na větší plochy a na menší plochy výšivka.

Pokud má firemní oblečení zároveň reprezentovat, je lepší výšivka. Právě výšivky a nášivky dodávají firemnímu oblečení jedinečný a moderní vzhled. Lze je využít k přidání loga firmy, motivujícího hesla nebo jiného designového prvku, který ztělesňuje vaši značku. Kromě toho, že výšivky a nášivky vydrží ze všech technik zdobení textilu nejdéle, ani tady nejste příliš limitováni, co se týče škály barev a stylů.

Jak to u nás funguje?

  • Obecně platí, že je lepší si zakoupit textil přímo u firmy, u které ho necháváte zdobit. Pokud už máte nějakou konkrétní představu, dost pravděpodobně vám zvládneme dodat přesné tričko, mikinu, bundu nebo čepici od našeho dodavatele.
  • Nejprve vás trochu vyzpovídáme, abychom vám dokázali nabídnout to správné řešení.
  • Pošleme produktovou kartu s možnými barevnostmi. Například značka Malfini má pro každé tričko náhled z každé strany.
  • Pokud jde o grafiku, pro tisk obecně potřebujeme mít motiv v křivkách. Pokud ho nemáte k dispozici, za poplatek to naši grafici překreslí. U výšivky stačí i .jpeg ve vysokém rozlišení.
  • Jsme docela rychlí – standardní termín dodání je 14 dní.
  • Minimální objednávka je 20 kusů, ale digitální transfer se vyplatí už při jednotkových množstvích.

Hledáte způsob, jak vzkřísit vaše nápady a udělat dojem, který si zákazníci zapamatují?

Nabídneme vám řešení na míru