Reklamní trička jsou jedním z nejefektivnějších způsobů, jak dostat svou značku mezi lidi. Mají totiž jednu obrovskou výhodu – jsou praktické. Když je navíc design atraktivní a materiál kvalitní, stává se reklamní textil oblíbeným kouskem v šatníku, což znamená opakované nošení a dlouhodobou reklamu. Tak si pojďme říct, jak vytvořit taková reklamní trička, která vaši značku opravdu zviditelní.
Promyslete, co vlastně chcete říct
Ještě než se pustíte do návrhů designu, zamyslete se, co má vaše reklamní tričko nebo jiný reklamní textil vyjadřovat. Jde o propagaci konkrétního produktu, posílení povědomí o značce, nebo vytvoření firemního dress code?
Jasné stanovení cíle vám pomůže soustředit se na to, co chcete svým zákazníkům či partnerům sdělit.
S tím se pojí i úvahy o tom, jak máte v plánu s reklamními tričky nakládat. Budete je rozdávat? Prodávat na stánku jako merch? Nebo půjde spíš o firemní oblečení, které má reprezentovat a budovat značku?
Tip: Logo, slogan či zajímavý grafický prvek často bohatě stačí. Tady platí, že méně je někdy více
Jak vymyslet nezapomenutelné reklamní tričko
Asi vás nepřekvapí, když řekneme, že pokud má reklamní tričko zaujmout, musí zaujmout designem. Logo, slogan, barvy – to všechno musí být zapamatovatelné, nápadité a samozřejmě ladit s firemní identitou.
Za zvážení stojí i netradiční umístění potisku. Zajímavě působí potisk na rukávech, nebo zádech. Dodá vašemu tričku šmrnc a odliší vás od konkurence.
Na kvalitě materiálu vážně záleží
Pokud chcete, aby lidé vaše reklamní trička či jiný textil nosili opravdu často, sáhněte po kvalitním materiálu. 100% bavlna je sázka na jistotu. Pokud hledáte něco malinko sportovnějšího, určitě vám doporučíme našeho oblíbence – trička ze směsi bavlny a elastanu.
Nezůstávejte jen u triček, máme reklamní textil pro každou příležitost
Reklamní trička jsou sice fajn do začátku, ale rozhodně nejsou jediná možnost, jak o sobě dát vědět. Jaký další reklamní textil můžete využít pro propagaci?
- Reklamní mikiny s potiskem jsou ideální pro chladnější období nebo na sportovní akce.
- Reklamní čepice (ať už kšiltovky nebo zimní čepice) jsou nejen praktické, ale i velmi oblíbené jako módní doplněk.
- Reklamní šátky a nákrčníky udělají radost, pokud cílíte na outdoorové nadšence nebo sportovce.
- A plátěné tašky s potiskem se hodí na nákupy i do školy.
Tip: Pro kombinaci různých kusů reklamního textilu můžete vytvořit i reklamní balíčky či minikolekci (např. tričko + čepice + ponožky). Rádi vám navrhneme možné varianty řešení s ohledem na cenový strop a počty kusů.
Kolik bude reklamní textil stát?
Cena reklamního textilu samozřejmě závisí na materiálu, počtu kusů (čím víc reklamních triček objednáte, tím nižší bude cena za kus) a typu zdobení.
Platí, že výšivka je dražší, než potisk a čím složitější design, tím vyšší náklady. Ale kolikrát těch pár set navíc stojí za to.
Potřebujete poradit?
Od toho jsme tady.