Kdo říkal, že musí být pracovní oděvy nuda? Děláme všechno pro to, abychom vám dokázali zprostředkovat nejen firemní, ale také kvalitní pracovní oblečení. Takové, které odliší váš brand od ostatních a zároveň bude pohodlné. A právě poptávka od firmy AMiT, spol. s r.o. nás v tomto snažení posunula zase o kus dál.
Jak AMiT hledal kvalitní pracovní oblečení a proč nakonec vyhrál Strauss
V AMiT se kromě výroby průmyslové elektroniky věnují i výrobě a vývoji řídících systémů pro dopravu, zejména pro železnici. Právě pro „vlakaře“ potřebovali kompletní sadu pracovního oblečení, díky kterému budou snadno a rychle rozpoznatelní. A ne jen tak ledajakého – chtěli to nejkvalitnější, co se dá sehnat.
Takový přístup se nám samozřejmě moc líbil, proto jsme jim jako první nabídli textil jednoho dánského výrobce (na okraj pro fajnšmekry: pokud jde o kvalitu, je někde mezi Portwestem a Straussem) a zaujala. Její hlavní záběr totiž není ryze pracovní. V nabídce mají především softshellové bundy a kalhoty, oblečení pro mechaniky na okruhy…
Jednu vzorkovou řadu jsme po domluvě se zákazníkem objednali – bundu, mikinu, vestu, trička s dlouhým i krátkým rukávem a kalhoty, ale nebylo to takové, jaké jsme čekali. Některé kousky byly sice hezké, ale poměr kvalita/cena prostě neodpovídal. Takže nakonec jsme vsadili na vyzkoušeného a osvědčeného Strausse.
Výzva přijata. A pak že potisk fleecových mikin nejde
Oblečení jsme měli, teď ještě zbývalo ho obrandovat. A to by v tom byl čert, aby se… zase neobjevil nějaký zádrhel.
Komplikace nastala, když přišly na řadu fleecové mikiny. Vždycky jsme totiž říkali, že digitální transfer na fleecovou mikinu prostě nejde. Jak se potisk do tkaniny zalisovává, vysoký chlup slehne a nevypadá to hezky. Jenže zákazník výšivku na mikiny prostě nechtěl. Chtěl mikiny s potiskem na zakázku. Navíc na opravdu kvalitní pracovní oblečení.
A tak jsme se pustili do experimentování. Věřte, když řekneme, že pěkných pár hodin vymýšlení a zkoušení to našemu obchodnímu zástupci Jiřímu Hrdličkovi zabralo.
Jak jsme hledali (a našli) cestu k perfektnímu potisku
Na fleecové vestě jsme zkoušeli potisky loga při různých teplotách aplikace. Ukázalo se, že kombinací jiné teploty zažehlení a jiné doby zažehlení můžeme dosáhnout požadovaného výsledku. Už na druhý pokus to vypadalo hezky, ale přeci jen jsme chtěli mít jistotu, že se mikina po vyprání nezkrabatí, nebo se potisk nesloupne. Tohle vše jsme si vyzkoušeli a klaplo to.
Jenže náš obchodní zástupce chtěl mít úplnou jistotu, že bude tisk kvalitně aplikovaný i na tento specifický materiál a že by bylo ještě lepší, kdyby bylo logo bez orámování… tak zkoušeli dál. Abychom to zkrátil – nakonec kluci našli „grif“ na to, jak na tento specifický materiál tisknout. A my jsme vážně rádi, že máme v týmu lidi, kteří se nezaleknou výzvy a chtějí to, co dovedeme, pořád posouvat. Teď navíc máme jistotu, že až příště přijde podobná poptávka, budeme si umět poradit.
A zákazník je spokojený
„Na celé ústrojní kázni našeho oddělení Technické podpory nám velmi záleží, což potvrzuje nejen doporučená značka textilu ale i váš servis a pomoc s realizací. Moc děkuji za přístup k celé zakázce.“
Matyas Kubin, Marketing Manager ve společnosti AMiT, spol. s r.o.
Děkujeme společnosti AMiT za důvěru a budeme se těšit na další spolupráci.
Prohlédněte si naši kompletní nabídku kvalitního pracovního oblečení a najděte to pravé pro vaši firmu.