Skip to main content

Máte fajn tým a skvělý produkt nebo službu, ale nejste moc vidět, protože rozpočet na marketing je omezený, nebo na něj prostě nezbývá čas a energie? A proč nevyužít to, co už máte – vaše lidi. Stačí na jejich pracovní oblečení nechat natisknout nebo vyšít logo a výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.

Dejte vědět o své značce nenásilnou reklamou, která je v podstatě zadarmo

Investice do pracovních oděvů s logem je v porovnání s jinými marketingovými aktivitami zanedbatelná. A přesto přináší výsledky. Vaše zaměstnance totiž promění v chodící billboardy. 

Ať už půjde o polokošile pro obchodní zástupce, nebo obyčejnější pracovní trička s potiskem a pracovní kalhoty na montáže – vaše logo a tudíž i firma bude vidět každý den. A to i na místech, kam byste se jinak nedostali. Díky firemnímu oblečení se dostanete do povědomí a všimnou si vás potencionální zákazníci. A třeba se na vás i obrátí se zakázkou. Co si budeme povídat, není totiž nic horšího, než když klienta v provozovně přivítá zaměstnanec ve vytahaném a ošuntělém tričku.

firemní oblečení s logem - tričko s potiskem pro DCT
výšivka na textil - polokošile pro Greycortex

Pracovním oblečením s logem ke spokojenějším zaměstnancům

Chcete dát kolegům najevo, že si jich vážíte? Připomenout jim, že jsou součástí něčeho většího a můžou být hrdí na to, kde pracují a co dělají? I s tím vám logo na firemním oblečení může pomoc. Obzvlášť, když vyberete takové, co dobře vypadá, je pohodlné a funkční a kvalitní.

Pánské pracovní oblečení s logem Ardon Safety
vyšité logo firmy na rukávu bundy

Jak začít?

Možná už máte nějakou představu o tom, co potřebujete – kdo a kde bude firemní oblečení nosit, jak dlouho má vydržet a kolik jste ochotní do něj investovat. To je perfektní. Se vším ostatním už umíme poradit.

V nabídce máme v podstatě všechno – od firemního oblečení do kanceláře, po reprezentativní bundy, či mikiny s výšivkou až pracovní trička, kšiltovky, nebo kalhoty do špinavé výroby. Jakmile společně vybereme oblečení, můžeme se pustit do kreativnější části – zdobení. 

Vybírat si můžete mezi výšivkou a potiskem. Každá z technologií má svoje pro a proti. Ve zkratce:

  • výšivka např. loga je trvanlivější, reprezentativnější a mnohem víc vydrží.
  • Potisk se zase hodí, pokud chcete ušetřit (například na tričkách do výroby), nebo máte motiv s mnoha barevnými přechody.

A protože máme v motu „textil s nápadem“, podle zadání vám zpracujeme alespoň dva návrhy na zdobení přímo na vámi vybraném oblečení. Vy si jen vyberete.

Příběh jednoho z našich zákazníků si můžete přečíst v případové studii o spolupráci s Galileo Corporation.

Chcete pracovní oblečení s vlastním logem?

Tak nám dejte vědět. Postaráme se o to.