Reklamní textil je jedním z nejefektivnějších a zároveň nejpřirozenějších způsobů, jak svou firmu zviditelnit. Ať už jde o reklamní trička, mikiny nebo čepice s vaším logem, takové oblečení dokáže váš brand „rozchodit“ do ulic, kanceláří i na firemní akce. Společnost nebo značku tak reprezentuje stejně dobře jako reklamní materiály, webovky, nebo třeba polepy na autě. Ale jak vybrat reklamní oblečení, které budou lidi rádi nosit i mimo pracovní dobu?
Myslíte si, že reklamní tričko s potiskem stačí?
Ve většině firem si ještě před pár lety pod pojmem reklamní textil představili jednoduché a na první pohled levné unisex tričko s logem. Ale dnešní zákazníci a zaměstnanci chtějí víc. Chtějí oblečení, které budou rádi nosit i ve volném čase. Reklamní textil už není jen o propagaci, ale o budování vztahu – se zákazníky, partnery i týmem. A to s tričkem, které se po pár vypráních hodí už jen jako hadr na podlahu, prostě nejde.
Naštěstí přibývá firem (a to i těch menších), kde si moc dobře uvědomují, že má smysl na firemní oblečení svých zaměstnanců opravdu dbát.
Udělejte reklamním textilem opravdu dojem
Když se podíváme na to, co dnes zákazníci skutečně hledají a poptávají, jsou to:
- kvalitní, pohodlné materiály (bavlna, bavlna s elastanem, funkční trička),
- svěží, módní barvy,
- zajímavé textilní aplikace a personalizaci na míru (3D výšivky, unikátní potisky)
- originalitu, exkluzivitu a nápad – žádné tuctové kousky, ale stylové oblečení, které zaujme i mimo firemní akce,
- funkčnost – rychleschnoucí ručníky, sportovní čelenky
Proto si ze všeho nejdřív ujasněte, k čemu bude textil sloužit. Má to být oblečení pro zaměstnance? Tak to sáhněte po kvalitních a pohodlných materiálech, které vydrží každodenní nošení. Jako promo textil na akce a veletrhy docela postačí i levnější trička, kšiltovky, nebo tašky s potiskem, které se budou snadno rozdávat. No a pokud hledáte sportovní a volnočasové oblečení, potřebujete funkční materiály.
Co se teď nejvíc nosí?
Jaké typy reklamního oblečení jsou teď nejžádanější? Vezmeme to hezky od podlahy:
- Kvalitní trička – jednoznačně nejpopulárnější produkt. Jsou univerzální, cenově dostupná a nabízí spoustu možností, jak je ozdobit vlastním potiskem, nebo výšivkou. Hodí se na promo akce, veletrhy i jako firemní oblečení.
- Polokošile – elegantnější varianta vhodná pro obchodní schůzky a reprezentaci. Často se volí s výšivkou loga, nebo/a malou etiketkou v kontrastní barvě.
- Mikiny a bundy – ideální pro venkovní akce a chladnější dny, navíc působí hodnotněji a dlouhodobě vydrží.
- Čepice a firemní ponožky – skvělý doplněk, který zaujme a je cenově dostupný, vhodný nejen pro sportovní a promo akce.
- Pracovní oblečení – pokud potřebujete odolnost a funkčnost pro zaměstnance v terénu nebo výrobě.
Na míru „šité“ kolekce nejsou jen pro velké značky
Pozorujeme, že i v menších firmy je zájem o originální design, který dá reklamnímu textilu hodnotu, kterou lidé ocení. Co za nás funguje?
Nemusíte se omezovat jen na firemní barvy. Klidně přidejte zajímavé kontrasty, které budou ladit se stylem firmy a zároveň zaujmou.
Personalizujte – zkuste vytvořit různé varianty potisku nebo výšivky pro různé týmy, oddělení, nebo zákaznické segmenty. Pohrát si můžeme i s umístěním loga nebo potisku (na rukáv, límec, spodní lem trička apod.).
Výšivka, potisk, nebo třeba kombinace
Rozhodnout se mezi sítotiskem, digitálním potiskem nebo výšivkou někdy připomíná volbu mezi kávou a čajem – každé má své úskalí i přednosti.
- Výšivka dodá oblečení prémiový šmrnc a je ideální pro polokošile, košile i čepice.
- Sítotisk je cenově dostupný a vhodný pro větší série s jednoduchými motivy.
- Digitální tisk si poradí s fotkami a detailními přechody.
- Sublimační tisk je perfektní na polyesterové sportovní oblečení, kde barvy vydrží i po stovkách praní.
Váháte, co by bylo nejlepší?
Od toho tu jsme. Všichni nerozumí všemu a je to tak v pořádku. Celým procesem vás provedeme tak, abyste měli co nejmenší starosti a výsledek naplnil, nebo i předčil vaše očekávání.
- Během první konzultace (po telefonu, e-mailu, nebo osobně) probereme vaše potřeby, očekávání, společně vybereme vhodný textil i technologii zdobení (potisk, výšivku, nebo jejich kombinaci).
- Poté grafici připraví návrh finálního produktu v několika variantách, který si odsouhlasíte.
- Následuje výroba prvního kusu a zaslání fotovzorku k odsouhlasení. Na vyžádání zasíláme i fyzický vzorek.
- Výrobu máme obvykle hotovou do 14 dnů.
FAQ – nejčastější dotazy k reklamnímu textilu
Jaká je minimální objednávka?
Minimálně 20 kusů.
Kolik stojí tisk na tričko?
Cenu zakázky ovlivňuje počet odebraných kusů a cena technologie. Každá technologie má trošku jiné nároky a je rozdíl, jestli potřebujete pár desítek firemních triček s výšivkou, nebo byste raději pracovní trička s potiskem. Někde cena při větším odběru klesá výrazněji, někde je stabilní a některá technologie by se při pár kusech téměř vůbec nevyplatila. Vždy vybíráme technologii zdobení tak, aby vycházel správný poměr cena/výkon.
Jak dlouho trvá výroba?
Standardní 14 dnů.
Proč objednat reklamní textil právě u nás?
Naše filozofie spočívá v tom, aby každý klient dostal přesně to, co potřebuje. A to jak co do kvality, tak i co do ceny. Vždy je naším cílem vytvořit takový produkt, který bude dlouhodobě sloužit svému účelu a zároveň reprezentovat značku našeho klienta.
„S firmou Kříž jsme spolupracovali na výrobě dárkových předmětů. Chtěli jsme se vyhnout tomu, aby dárky na první pohled budily dojem reklamních předmětů. Spíše jsme potřebovali něco designového. Něco, co obdarovaný neodloží domů do skříně. Vzhledem na to, že dárky jsme plánovali rozdat těsně před létem, rozhodli jsme se nakonec pro sportovní kšiltovky a malé ručníky. V spolupráci s firmou Kříž jsme navrhli zajímavý design, který obsahoval podstatnou část našeho loga – runu. Když jsme si pak doručené produkty prohlíželi, byli jsme velice spokojeni. Nejenže jsou produkty vyrobeny z kvalitních materiálů, ale i samotný tisk je velice profesionálně zpracovaný. Děkujeme za tak skvěle odvedenou práci a vstřícnou komunikaci.“
Mgr. Darina Hudecová, VMS Vision
Věříme, že výběr reklamního textilu by měl být zážitkem – a my vám ho zpříjemníme. Stačí nám napsat, nebo zavolat. Podíváme se na vaše cíle, vytipujeme ideální kousky a společně vytvoříme kolekci, která vaši značku rozzáří.




