Skip to main content

Když se řekne firemní merch, většinu lidí jako první napadnou propisky s logem a nějaké ultralevné tričko s potiskem ve firemních barvách. Bývavalo. Nová doba – nové možnosti a věřte nám, když řekneme, že firemní merch může být i cool. Hodně cool. Co by nemělo chybět ve výbavě každé dobré firmy a kde vzít inspiraci?

Firemní merch žije! A má smysl

Statistiky ukazují, že si až 85 % lidí pamatuje značku pouze na základě promo předmětu, který někde dostali. To je obrovské číslo, které jen dokazuje, že kvalitní firemní merch zvyšuje povědomí o značce a podílí se na budování vztahu s klienty. A věřte, že jakmile vás jednou vnímá zákazník jako oblíbenou značku, máte vyhráno. Bude se k vám totiž vracet.

Totéž se dá říct i o oblečení pro zaměstnance. Mikina nebo polokošile z firemní kolekce s nějakým neotřelým potiskem či výšivkou poslouží jako originální dárek pro nováčky ve firmě, ale potěší i ostřílené kolegy či firemní partnery. A možná na ně nakonec bude i pořadník.

Podtrženo sečteno: takové firemní oblečení nebo reklamní předmět musí mít nápad, myšlenku a líbit se. Jedině tak získají značce dalších pár plusových bodů u zaměstnanců i zákazníků.

3D výšivka firemního loga Kříž na kšiltovce
firemní oblečení jako nástroj brandingu – firemní merch pro DCT

Když nevíte co by, zeptejte se kolegů

Někdy je důvod pro hledání a vymýšlení firemního merche dost racionální – jak se blíží konec roku, firmy hledají možnosti, jak ještě dočerpat zbytek rozpočtu. Daleko častěji nás ale oslovují marketéři a personalisté, kterým záleží na tom, jak se firma navenek prezentuje. A prostě chtějí udělat něco navíc. Budovat brand. A dělat radost.

Možná přemýšlíte, kde vzít nápad na něco, co bude opravdu fungovat… Firemní merch totiž může být v dnešní době už v podstatě cokoliv. Nejjednodušší a často i nejefektivnější způsob je rozhodit sítě ve vlastních řadách. Poproste kolegy či zaměstnance, ať se zamyslí, komu a kde by se dal takový předmět nebo textil rozdávat a co by to přineslo. Co by se mohlo líbit? Zaujmout? Pak už zbývá jen ověřit, že jsou jejich ideje realizovatelné.

A ještě jedna rada – vybírejte takové propagační předměty a reklamní textil, které byste klidně darovali i svým blízkým. Tak máte jistotu, že jste se trefili.

Chcete firemní merch, ale vážně nemáte nápad?

Nebojte, v tomhle umíme chodit. Máme zkušenosti, inspirace plnou hlavu a trendy v malíku. Pomůžeme vám vybrat firemní merch přesně podle zaměření vašeho podnikání, vašich potřeb a možností.

O které předměty je největší zájem a co by nemělo chybět ve výbavě každé dobré firmy?

Firemní merch by měl korespondovat se zaměřením firmy a její kulturou. Například pro firmu, která vyrábí bazény a loni slavila výročí 20 let jsme vyšívali logo a informaci o výročí na bundy pro zaměstnance a ručníky pro zákazníky. Bazén a ručníky. To je skvělá kombinace.

Samozřejmě jsou i ve firemním merchi jisté evergreeny jako firemní trička s logem, mikiny s výšivkou, nebo plátěnky. A i když se může zdát, že to není žádná hitparáda, divili byste se, jak nápadité limitky nám prošly rukama a stroji.

Reklamní textil - duhový šátek potištěný
vyšívání loga na ručníky k výročí firmy Alupo - firemní merch

Jaký firemní a reklamní textil je teď v kurzu?

Tip na čtení: jaké jsou možnosti a na co všechno umíme vyšít firemní logo, claim i cokoliv jiného.

Tak nechte vaši značku zazářit

Kontaktujte nás a společně vytvoříme firemní merch, který bude přesně odpovídat vaší značce a cílům. A zanechá dojem.